zondag 14 oktober 2012

Grijze sjaal

In mijn blogpost van 3 juli had ik twee sjaals op de priemen staan en over deze schreef ik dat ik niet wist of het goed ging komen met de breedte. Het patroon is de Celine Scarf van Rowan, de draad is Kiss van Katia, een blinkende draad, met als samenstelling 50% wol en 50% polyamide. En of het is goedgekomen! Toen het breiwerk af was heb ik aan beide kanten nog een brede boord gehaakt.


Daarna heb ik er pailletjes opgenaaid en ook deze is afgewerkt met bontbolletjes van Katia.
Hij is meer dan 2 meter breed geworden en heeft dus meerdere mogelijkheden om dragen.
En misschien belangrijk voor sommigen onder ons, hij prikt niet! Spijtig dat er zo weinig kleuren zijn in deze draad. Genoeg grijs nu, tijd voor meer kleur ... maar dat is voor een volgende blogpost.


1 reacties:

eve zei

super wondermooi

Een reactie posten